April 12, 2013

Set Lapik Cawan



Sebenarnya bukanlah 'collector' sangat, tapi jika berkebetulan saya memang tak lepaskan peluang. Contohnya bila saya memang penggemar Milo, maka pernahlah saya ada koleksi Van Milo walaupun tak semua. Pernah juga selalu isi minyak di Shell semasa bekerja dulu (sebab Stesyen Minyak Shell Batu 3 laluan utama saya ketika itu), maka saya adalah juga 'ter'kumpul set Ferrari mini. 


Set Lapik Cawan Nescafe

Bila duduk di TAJ, saya alih tangki ke Petronas pula, (dah itu sahaja stesyen minyak tersohor di Gugusan Puncak Alam ni) maka kebetulan jugalah anak-anak saya lengkap karakter Boboiboy dan rakan-rakan yang dikumpul.

Gambar Percuma :)
Baru-baru ini, ketika berbelanja di Giant 13, terserempak pula dengan promoter Nescafe yang mengundang kami bergambar keluarga, maka adalah pula set di atas..:)
 
 
 
* Dayat ko dah ada?



No comments:

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...