November 07, 2007

anak umi dah setahun 06112007


06/11/2007 ulangtahun kelahiran pertama buah hati kami Muhammad Amar.alhamdulillah..dia dah menjangkau usia setahun mengikut sunnah alam putaran matahari..dia dah setahun mengikut putaran bulan pada 15 Syawal hari tu...hmmm seronok tengok dia membesar dgn sihat dan ceria..amiin..semoga sentiasa dilindungi Allah..

3 comments:

PaYed said...

Kalau ikut putaran bumi, baper dah umur dia?Heheheheh

edyan7 said...

hmmm selamat menyambut hari lahir yang bagi tahun yang pertama... rasa cam kejap je...dah setahun dah si keniut ni... dulu 2.6 kg je rasanya kan Umi?

Muahhhsss...
Mummy Yan...

Ummu Amar said...

payed;kena amik kira longitud ngan latitud hhehhhh hehe

yan;hehh heh sebenarnya lagi ringan 2.4 je..masa tu si Zikr pun heran tgk adik amar kecik sgt..semalam timbang amar 10.8 kg..

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...