February 03, 2009

cemburu sang putera..

alahai anak umi..hari pertama bersua dgn adinda puteri..teresak2 dia mengejar abah..rindu sangat agaknya..dipeluk, dicium, x lepas langsung dengan abahnya..umi?dia hairan tengok ada orang lain ditangan umi..dicium dipeluk disayang tapi bukan dia..berkaca mata jeling umi..3 jam selepas itu baru dia dekat dgn umi..aduss..

seminggu dia tak pandang adinda puteri..mengamuk bile ditegur..tak boleh ternaik suara walau sedikit..menangis mcm memberontak..

masuk minggu kedua..dah mula pegang kaki adinda puteri..'mi..adik..tido..'..bile adinda puteri menangis..dan umi belum terjaga..sang putera dah bangun dulu kejut umi..'umi..adik...engek (menangis)..'

masuk bulan kedua..sang putera dah mula pandai..'adik iman..tido..ayang...'

umi dan abah dah mula senang hati..tapi masih berhati2 sebab mlm tadi sang putera ketuk kepala adinda puteri dengan botol susu sebab dia nak susu..tapi adinda puteri masih diriba umi..menyonyot dengan bestnya..

aduhai anak...

6 comments:

sofie_khairul said...

alaaa...cian nye ammar

Nik Ha said...

Biasala mula2 nak ekjas. Sblm ni dia sorang je kan :)

K.nik tag Izah cute's blogger award.ada masa tulih la ;)

Ummu Amar said...

hmm..piah..tahniah utk lelahiran...pas ni kiter lg byk bleh kongsi..

Ummu Amar said...

tulah kak nik...skrg da ok..cume kekadang jeles dia timbul..ok ok..nnti ada masa sy tulih..

PaYed said...

Anda ditag..Im sowiiii...Huhuu..Btw bestnya bertambah anak..Minggu ni kena balik Jengka nak buat anak lagi..hahahhaa...Im sowiii...

Ummu Amar said...

oklah tu payed hehehhee...selamat berjuang!

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...