November 22, 2012

Kanak-kanak Menua~KanakTua


Entah..saya rimas dengan  rancangan realiti yang satu ini..sejujurnya hampir menyampah. Bila anak-anak bertanyakan tentangnya, saya memerah rasa dan raga menyediakan jawapan..

....kenapa diorang menangis?...(tgk iklan prebiu je)
....best kan Ummi kalau dapat menari macam tu? (errr...hati dah tergaru2)
....kenapa kanak-kanak tu pakai macam org besar Ummi?pakai spek macam spek orang tua je?....

‘Memang pun...memang kanak-kanak dalam tu cepat tua..itu bukan idola kecil..itu budak kecik menua..so..kanak-kanak sihat,cerdas dan perlu vitamin bagus tak boleh tengok...’

Entah..rancangan itu memang kurang vitamin..sorry!

2 comments:

Abu Aiman said...

Setuju. Rasa kesian pun ada bila tengok...

Kulaan Kuala said...

kannn?saya elak2kan dr anak2..

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...