April 05, 2013

PBAKL 2013

Diari April saya akan terkemaskini dengan agenda yang satu ini. Hampir saban tahun saya menantikan kemunculannya. Tak dapat dua hari, sehari pun jadilah..:). Pesta Buku Antarabangsa KL!PBAKL 2013 sudah masuk kali ke 32 tahun ini. Bakal berlangsung pada 26 April 2013 hingga 05 Mei 2013.

Saya tidaklah memborong banyak tetapi saya sangat suka dengan suasananya. Kini, saya sudah tidak bekerja, maka saya harus 'limit'kan kehendak saya dan anak-anak mengikut bajet yang dibolehkan suami..:).  Tidak menjadi masalah! Moga-moga kami diberi kesempatan untuk memeriahkannya.

* Sudah 'hint' banyak kali kepada En Suami..:)

2 comments:

aku Dayat said...

haaa...PBKL memang syok wooo...kt sinilah aku berjaya kenal ulat-ulat buku, taikun2 buku dan... megabadikan gambar bersama mantan PM, Tun Dr Mahathir...hihihi...bagi aku satu kepuasan sbb aku bukannya org yg hebat-hebat untuk berdiri sebelah beliau...rezeki aku...

Kulaan Kuala said...

betul2..aku ni bukanlah byk sgt duit borong buku..tp aku suka suasananya..sana buku sini buku..anak2 pun sanggup ku heret ke sana sini..bila dtg sini..gerenti anak2 tido keletihan masa balik rumah, ummi dia plak dok belek2 apa yg sempat disambar..

booth wajib aku pi, PTS, Karangkraf, Ana Muslim (sbb En Othman tu bekas Naqib usrah..),mcm2 lagilah..:)

*mode; teruja.

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...