April 02, 2013

'V'-Diana Cicak

Diana Si Cicak
Pernah tengok watak di atas? Cerita tentang makhluk asing berupa cicak yang berlindung di sebalik jasad manusia. Cerita ini bersiaran pada tahun 1984/1985. Ketika itu saya masih bersekolah tabika. Masih ingat lagi saya dan teman baik saya ketika itu, Zura berangan dan berlakon jadi Diana dan seorang lagi watak yang saya lupa namanya. Tag utama watak jahat Diana ini adalah menarik kulit mukanya..dan terserlahlah wajah sebenarnya yang berkulit cicak..heeiii..

*Saya tiba-tiba teringat cerita ini bila saya menonton siri Falling Skies di AXN.

3 comments:

sweet tooth said...

Oh... Sgt ingat! Paling ingat juadah makan dia.... Selamba pegang ekor tikus masuk mulut.... Huhuhuhu.... Geli! Zah, tadi jumpa kak ruby kat spital... Terkujat aku. She is still mcm dulu :-)

Unknown said...

pas tu dia kunyah mcm mkn chewing gum..hehehe

really,kat spital mana..ms aku keje dulu ada gak pernah jumpa dia.bila tepon aku hilang dulu..dgn nombor2 dis hilang,dia still takaful ke?

sweet tooth said...

Kat spital pantai bangsar. Haah....dia still kat takaful.

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...