May 16, 2013

Terima Kasih Cikgu!


Saya sangat menghargai guru-guru, ustaz ustazah, para pensyarah yang pernah mendidik, memandu dan memberikan inspirasi dalam kehidupan yang serba fana ini. Saya tak fikir ucapan terima kasih dan ribuan penghargaan itu dapat dijadikan ganjaran atau balasan kepada segala jerih payah para pendidik ini. Terlalu hebat jasa mereka, terlalu indah tempat yang Allah sediakan untuk pencerah hati ini di sana nanti.

Saya mendoakan keberkatan ilmu, kekuatan iman, kelangsungan semangat buat mereka. Saya tidak punya apa, saya mungkin bukan sesiapa kalau bukan dengan iltizam mereka. Syukur ya Allah, kurniakan sebaik-baik pahala dan kasihMu kepada para guru.

Terima kasih cikgu!


Sumber: YouTube

No comments:

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...