July 23, 2013

Amar oh Amar

Catatn dari dinding FB :)
 
Dua tiga hari ni..kerap Amar bercerita tentang seorang kawan perempuan yang suka panggil2 nama dia..suka kejar dia, suka tengok dia dari kelas..perasan jugak dia akan berlari bila nampak kelibat kawannya dan minta saya cepat-cepat drive bal...
ik..

Saya tanya Amar..kenapa Amar lari dari S..... tu? Jujur Amar jawab, 'Dia tu suka panggil2 Amar..pas tu kawan2 dia pun panggil2 Amar bila lalu kelas dia, ada ke diorang cakap awek..awek..awek, rimas Amar..dia selalu pandang Amar..heee..'

Saya tanya lagi..Dia suka Amar ke? Jawab Amar..'Amar ni kecik lagi Ummi..mana boleh fikir perkara tu..issyyy..ada ke patut kawan cakap S.... tu nak kawin dgn Amar..'

Kawin?hahahhaha..alah nak oi..kena ngurat rupanya..rasanya baru je Ummi lahirkan ko Amar..:)

6 comments:

sweet tooth said...

Anak bujang dah Amar... huhuhu

ayahmamilisa said...

alahai budak2 pompuan zaman skarang..kecik2 dah pandai yek ngorat lelaki..

Tetamu Istimewa said...

Huhu... dah terbalik sekarang ni. Perempuan ngorat lelaki.

Ummu Amar said...

Nina..tulah macam x percaya dia dah naik bujang hehehe

Mamilisa..zaman berubah..cabaran pun berubah

TI..nanti2 bila naik remaja lain pula cabarannya..baru sekolah rendah ni..:)

Kesuma Angsana said...

hehehe suka layan citer anak2 ni !

Ummu Amar said...

KA..kann?hehhehe..kadang2 bila dengar diorang cerita hampir tak percaya dah besar anak2 ni rupanya :)

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...