August 29, 2014

Botol Hijau B5J5


Botol hijau...

Hehehe...saya mahu kongsikan cerita botol hijau ini dalam entri kali ini. Botol ini dibeli oleh sahabat saya yang saya panggil Sue.

Berfungsi sebagai botol air detox, rekabentuk botol ini membolehkan buah-buahan sitrus diperah dan sekaligus direndam sekali tanpa bimbang akan kulit dan bijinya.

Musim raya sudah habis, segala jenis makanan masuk ke badan. Maka, saya dan rakan-rakan ambil inisiatif men'detox'kan semula badan dengan menggunakan botol hijau ini. Kami (saya dan bekas rakan-rakan sekolah) gelar grup kami 'Geng Botol Hijau'. :)

Boleh didapati di Jusco, Mudah.com dan KAMDAR.

5 comments:

Farrah MF said...

Tertariklah tgk botol hijau n.
Salam kenal. Dtg berkunjung & follow :)

Unknown said...

salam kenal Farrah :)

yaya_flanella said...

Wah menarik! tq for sharing! *done follow. keep in touch :)

irrayyan said...

Cantik botol. Bagus detox ni. Jom singgah irrayyan.com

Wildan said...

Ada yang biru tak?

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...