July 06, 2011

Pensil Warna


maaflah rumah saya memang bersepah..saya memang biarkan mereka bermain..saya memang suka mereka bermain, saya suka mereka berimaginasi dengan permainan mereka..hatta dengan pensil warna...
pensil warna kadangkala bersusun panjang sama ada lurus atau bengkang bengkok, bila ditanya..macam-macam jawapan akan didengar;sungai,trek ferrari,water power (istilah empangan untuk anak-anakku)
kadangkala pensil warna disusun tipikal mengikut bentuk..segitiga, segiempat, bulatan (biarpun berbucu-bucu)..kadangkala juga pensil warna menjadi lampu isyarat, pelangi kembar, windmill, taman permainan!dengan segala bagai gelongsor, buaian, waima kuda henjut..:)
indahnya imaginasi mereka..pada mereka yang tidak senang atau terlalu ambil peduli keadaan istana kami..ada saya kisah?

1 comment:

IrdinaZareef said...

heheh...guuuudddd

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...