June 08, 2012

Dr Rayyan


Tengok senyum dia..bertuah! Anakanda saya berdahi jendol ni sangat manja..macam magnet. Bila saya sibuk di dapur, dia juga tak kurang sibuk. Bersungguh-sungguh dia menyorong kerusinya ke sinki ketika saya mencuci pinggan mangkuk. Tukang punggah peti ais pun dia.Tukang bawa lari senduk dan periuk Ummi pun dia. Tau-tau dah dengar tung tang tung tang...

Dia sedang tidur, baru lepas menangis..ada garis macho di dahi..budak baik kan..:)

4 comments:

IrdinaZareef said...

dah macam umar..."penyakit biase budak lelaki"...saya pinjam kate2 doktor

Kulaan Kuala said...

best woo layan lasak anak lelaki..x yah diet,kurus punya!

Puan Hazel said...

hehe.. sama la ngan lil nawfal akak.. segala brg dapur dia sibuk punggah, siap bwk pi ruang tamu lagi..:)

Kulaan Kuala said...

kannn kak?hahha..cam nak suruh jadi masterchef jek..

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...