March 01, 2013

Bunga Hati

Dari Abang untuk Ayang

Semalam, dia balik dengan 3 kuntum ros dan se bar coklat kegemaran saya. Saya memang sangat terkejut dan sangat terharu..:). Sepanjang usia persahabatan dan perkahwinan saya, tidak pernah kami berbunga-bunga, tahun ini ada bunga pula menghiasi hari kelahiran saya. Tidak perlu banyak, tidak perlu mewah-mewahan. Kesungguhan dan kesediaannya melahirkan rasa kasih dan ingatannya memadai untuk saya benar-benar rasa bersyukur.

Seperti saya sering nyatakan padanya..saya tak menginginkan mewah berlebihan..juga tidak mendambakan intan permata, yang saya inginkan tangan yang mendorong saya rasa dicinta dan mencinta, yang saya perlukan adalah ketulusan dan ketelusan berlandaskan kasih sayang Tuhan..dan yang saya impikan adalah tangan yang memimpin saya ke syurga di sana..amiiin.

No comments:

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...