May 03, 2013

PBAKL 2013 (2)

Naik LRT

Amar dan Hilal Asyraf


1 Mei 2013, itu sahaja tarikh yang kosong untuk kunjungan ke PBAKL. Santai-santai sahaja kami bersiap-siap ke sana. Kami ambil keputusan 'perking' kereta di Sentul sebab maklum akan sesaknya pesta buku hari itu. Memang sangat sesak! Agenda himpit menghimpit bermula dari keluar stesen PWTC lagi. Agak ralat dengan situasi, ditambah dengan kerenah Rayyan yang 'manja bersangatan', suami lebih selesa tunggu dengan anak-anak yang bergilir tidur, sementara saya pusing keliling (itupun tak sempat ke tingkat lain).
 
Tahun ini 'tangkapan' lebih banyak buat anak-anak. Istimewanya, Amar minta al Quran kali ini dan kami belikan sebuah Quran lengkap dengan terjemahan buatnya. Saya dapat 5 buah buku, Alhamdulillah. Tahun ini juga nasib menyebelahi saya, bilamana saya dapat tandatangan penulis yang saya gemari; Hilal Asyraf untuk buku Simfoni Cinta. Baiklah!Saya nak membaca..:)
 

No comments:

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...