July 09, 2013

Ketuk-ketuk Ramadhan 2013

Ketuk-ketuk Ramadhan kembali lagi. Sudah masuk musim ke 8. Ditayangkan setiap 12.30 tengahari di TV1 dan kali ini tiada lagi Dairy Champ :), minyak masak Saji yang ganti. Booth KKR pun dah tukar warna biru..

Kenapa saya suka tengok KKR? Resepinya mudah, senang nak ikut. Kadang-kadang kita memang dah tahu pun resepi tu..cuma idea tak timbul :)

6 comments:

Tetamu Istimewa said...

Saya juga suka rancangan ni. Tapi tak dapat tengoklah, waktu tu masih di sekolah.

sweet tooth said...

Selamat Berpuasa Zah :-)

Ummu Amar said...

TI; tengok time cuti sekolah :)

Nina; selamat berpuasa sahabatku!

Kesuma Angsana said...

mmg suka tgk tapi x dan lah sebab keje kan hehehe

Ummu Amar said...

KA..saya pun sempat2kan juga..:)
selamat menempuh cabaran di bulan berkat ni..

inazamri said...

akak suka KKR tapi tak dpt tgk la time tu.kerja

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...