October 08, 2013

Plastisin

Bismillah

Iman ada latihan koir hari ini, bermula hari ini hingga tarikh 'kejadian' Iman akan berlatih koir di tabikanya. Dia terpilih wakili TBK Warnasari untuk membuat persembahan di Hari Graduasi Kemas 23 Oktober nanti. Hari ini dia pulang lewat, saya ambil dia pukul 2.15 petang.

Saya fikir dia letih, sebaliknya dia minta plastisin untuk bermain. Ok!Saya lebih suka dia main plastisin berbanding menonton TV :). Ini antara hasilnya,

'Anak patung', kata Iman.
Iman dan Rayyan main berdua, Ummi 'relaks' seketika :)

Kereta Kebal

Masing-masing

Cookies

4 comments:

Tetamu Istimewa said...

Kita nak tau kanak-kanak tu letih tak letih, bila malam mesti tidur awal kalau dia letih.

iMaNuRaIn~ said...

comey je anak akak.... :)

Ummu Amar said...

Cikgu Helmi, mmg mcm tu..klu letih..awallah tidurnya :)

imanurain..tq..:)

Kesuma Angsana said...

adik lah duk suka main benda alah ni macam2 yang dibikinnyer !

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...