April 05, 2012

B.M.I

BMI

Buku ini dah 5 bulan saya beli, tapi masih belum berkesempatan menghabiskan bacaan. Maka, untuk minggu ini saya cuba dedikasikan diri untuk membacanya. Tak sempat? Ya, hampir tepat..cuma kadangkala kesempatan itu tidak disempat-sempatkan. Ada lagi 3,4 buah buku yang menjadi 'waiting list'. Sebenarnya saya bukanlah ulat buku, cuma saya sangat selesa bila tangan saya memegang buku..(boleh ke macam tu?)

Justeru B.M.I saya pada kali ini..'Ilmuwan Nusantara'.Selamat Membaca Ummi!

*B.M.I ~ Buku Minggu Ini

3 comments:

Puan Hazel said...

hjg bulan ni KL Book Fair, jgn lupa habiskan apa di tangan dulu.. nt mesti nak borong sakan tu...:)

Puan Hazel said...

hjg bulan ni KL Book Fair, jgn lupa habiskan apa di tangan dulu.. nt mesti nak borong sakan tu...:)

Unknown said...

hehhe..mmg countdown je kak z,bajet tupperware kena tahan sbb book fair punye psl

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...