November 11, 2015

Doakan yang baik-baik

Betapa lamanya saya tak menjenguk blog sendiri. Banyak faktor, tapi yang paling utama adalah faktor diri sendiri. Faktor komitmen, kesungguhan dan peruntukan masa.

Saya sudah ada buku kedua. Antologi Cerpen Muzikal 2. Bertajuk Not, saya jadikan lagu Rahsia Pohon Cemara sebagai latar cerita yang saya garap. Nanti. Saya akan bercerita lanjut tentang Not di catatan lain. Insya -Allah.

Saya sudah serius menjual pes resepi turun-temurun. Dengan cara yang manual, dengan kesungguhan suami untuk memperkenalkan air tangan sendiri, saya bersama beliau cuba menembus pasaran tempatan dengan dimulakan jualan di kalangan sahabat-handai. Insya-Allah, menyusul juga di catatan lain. Tajuk? Pes RIA. Apakah RIA? Juga akan dibentangkan di catatan akan datang.

Saya juga asyik dan terikat dengan amanah mengurus ketiga-tiga buah hati yang bersekolah. Ok. Mereka sudah di penghujung sesi 2015. Pastinya cuti sekolah menjadi medan ujian berganda-ganda buat saya sebagai Ummi.

Doakan yang baik-baik.

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...