December 23, 2011

Tapak Perhimpunan

3 Firdaus '94 (Latar:Kantin Sekolah)

3 Na'im '94 (Latar:Sebelah Astaka, Bhgn Depan Kiri Tapak Perhimpunan)

3 Ma'wa '94 (Latar:Blok A, Bhgn Depan Kanan Tapak Perhimpunan)

3 Darussalam '94 (Latar:Blok A, Bhgn Depan Kanan Tapak Perhimpunan)
Maaf..saya masih mood PMR..:). TV, Internet, Akhbar semua cerita tentang PMR. Maka, kenangan dan ingatan saya pun asyik teringat suka-duka PMR 17 tahun dahulu..lama tu. Masa itu, PMR baru 2 tahun menggantikan SRP.

Gambar-gambar di atas adalah calon-calon berdaftar PMR 1994..:). Sehingga sekarang saya masih ingat kesemua nama mereka, wajah dan perangai masing-masing. Lelaki ke..perempuan ke..alhamdulillah ingatan saya masih kuat. Jangan terkejut kalau ada yang masih saya ingat nombor pendaftaran asrama a.k.a nombor banduan..:)..serta tarikh lahir mereka. Nombor-nombor 'banduan' itu tertulis di mana-mana barang hakmilik masing-masing. Baldi, selipar jepun, cadar, sarung bantal, buku rujukan, gayung, sandle, baju asrama, tepi tudung pun ada..mana mungkin tak terlekat di kepala..:)

InshaAllah..selagi masih ada ingatan selagi itulah doa saya selaku sahabat sentiasa dititipkan. Tambahan, 2 orang daripada kalangan kami telah kembali ke sisiNya mendahului kami. Pemergian mereka pemergian yang tidak terjangka di usia muda..Al-Fatihah untuk mereka..

~0716~

No comments:

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...