November 02, 2011

Kalau Nak

Kalau dah hati kata nak, kudrat dan keinginan pun ada..maka menjadilah..


pagi, anak-anak hanya bersarapan coco crunch dan susu segelas setiap seorang. terkecuali Rayyan bersusu ibu eksklusif..:), sekitar jam 10.00 pagi persiapan hidangan tengahari telah saya mulakan. ringkas, pasta bersos spaghetti. untuk Rayyan saya asingkan pasta dan rebuskan lobak sebagai pelengkapnya..


di kala anak-anak menikmati hidangan tengahari, saya terbaca entri sahabat berkenaan garlic bread. ringkas dan mudah..berinspirasikan itu, saya mula menyingsing lengan, lihat bahan-bahan di dalam peti sejuk..dan..dah siap pun. saya bakar roti bawang putih dan panaskan/ masak sup cendawan (segera!)..


maka..kami berselera Itali petang ini..:)..terima kasih!

No comments:

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...