November 04, 2011

November Cinta

hari ini 4 november, besok 5 november, lusa 6 november. kalendar dah bertanda, juga reminder di telefon..:)

hari ini 4 november, besok Iman genap 3 tahun, lusa Amar genap 5 tahun

Tahun 2006

4 November 2006..saya sudah ditahan di wad kerana dehidrate. Kandungan sulung genap 36 minggu. Fikirkan ada 4 minggu lagi...

5 November 2006, saya masih di Wad As-Saadah PUSRAWI..masuk air..:(

6 November 2006, sesudah Solat Subuh..dia menunjukkan tanda..maka saya harus ke Bilik Bersalin!

Tahun 2008

4 November 2008..saya di rumah, berbaring atas sofa..ketika bangun untuk bersiap solat Subuh, saya kebasahan..air ketuban dah keluar!Haluan kereta kami terus ke PUSRAWI..

5 November 2008, kesakitan saya melebihi 24 jam, ruang OT saya harungi untuk kali kedua!

...

...

...

Tahun 2011

4 November 2011..kedua-dua Amar dan Iman sedang bermain di hadapan mata saya, terkekek-kekek melayan adik Rayyan yang sedang bertatih manja..:)

No comments:

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...